سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وظایف یک مشاور سئو چیست؟

مشاور سئو کیست؟

در این مقاله می خواهیم بدانیم وظایف یک مشاور سئو حرفه ای چیست ، یک مشاور سئو با دانش و امکاناتی که دارد ، باید از روش های مناسب برای موفقیت در سئو و پروژه استفاده کند ، خوب است بدانید که گاهی اوقات این کافی نیست ، زیرا در رقابت با کلمات دشوار ، گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید با ده ها سایت ، هر کدام با یک تیم حرفه ای ، بدون اطلاع از آن رقابت کنید ، این چیزی است که گاهی اوقات به دلیل هزینه های بالا برای مدیران حرفه ای کار می کند. این کار را کمی سخت می کند ، در برخی موارد مدیران بر اساس رقبای موجود تصمیم می گیرند که SEO را در دوره ها اولویت بندی کنند ، این بهترین کار در آن زمان خاص خواهد بود ، اما با آموزش SEO می توانید یک سایت را به بهترین شکل ممکن SEO کنید و به صفحات اول Google ، و این امر به کمک یک مشاور SEO حرفه ای نیاز دارد.

 

وظایف بهترین مشاور سئو چیست؟

 

یک مشاور سئو باید بررسی کند که آیا خود سایت از نظر ساختاری برای موتورهای جستجو مانند گوگل درست است یا باید اصلاح شود. یکی دیگر از وظایف مشاور سئو جمع آوری گذشته سایت است ، به عنوان مثال در 3 ماه گذشته چقدر محتوا و چند پیوند خارجی یا بک لینک برای سایت کار کرده است و آیا این پیوندها مفید و حرفه ای بوده اند یا خیر ، باید تغییر کرد ، سپس باید ببینیم رقبا در چه وضعیتی هستند ، با این نگرش می توان تصمیم درستی گرفت و برنامه ریزی درستی برای آینده انجام داد و پروژه SEO را مدیریت کرد ، بنابراین با تشخیص قابلیت های سایت ، سابقه سایت و تجزیه و تحلیل رقبا ، می توانید در مورد پیشرفت پروژه و امکانات مجموعه در کنار این لیست تصمیم بگیرید. لازم به ذکر است که هزینه تولید محتوا و ایجاد لینک مهمترین چیزها هستند ، برای سایت SEO شما ، اگر اولین تصمیم را به درستی گرفته اید ، باید با یک مشاور حرفه ای و قابل اعتماد SEO مشورت کنید. در نهایت به یک سایت بسیار معتبر در Google خواهید رسید.

 

برای کنار هم قرار دادن اطلاعات و به دست آوردن نقشه راه ، کمی دانش برنامه نویسی لازم است که یک مشاور حرفه ای SEO قطعاً این دانش را دارد ، به عنوان مثال ، تعداد خطوط یا کدهای ساختمان در صفحات سایت نباید بیش از حد باشد محتوا و باید بیش از 90 باشد و برای دستیابی به این نتیجه ، مشاور SEO باید از روشهای خوبی از جمله عدم استفاده از کدهای سنگین استفاده کند. برای اینکه بتوانید سئوی سایت رقبا را تجزیه و تحلیل کنید ، باید یک مشاور سئو خوب استخدام کنید و وقت بگذارید تا این کار را انجام دهید موقعیت واقعی و میزان کاری که رقبا انجام می دهند را بررسی کنید ، این مرحله یکی از مهمترین مراحل سایت SEO ، تا بتوانید پس از طی مراحل اولیه از کار مشاور SEO که استخدام کرده اید مطمئن شوید. شما باید مدتی وقت بگذارید ، در دو ماه اول ممکن است نتیجه ای را مشاهده نکنید ، اما در 6 ماه اول اگر هنوز نتیجه ای را مشاهده نکردید ،

وظایف مشاور SEO شامل انجام آزمایشات ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج ، شناسایی فرایند و رویکرد دستیابی به حداکثر ROI در کمپین های جستجوی پولی ، ردیابی ، گزارش و تجزیه و تحلیل وب سایت ها ، کمپین ها و برنامه های PPC ، مدیریت هزینه کمپین ، صرفه جویی در بودجه ، هزینه ماهانه برآورد و تطابق تفاوت ها ، بهینه سازی صفحات کپی و فرود برای بازاریابی موتورهای جستجو ، کشف کلمات کلیدی ، گسترش و بهینه سازی ، تحقیق و پیاده سازی نکات بهینه سازی جستجو ، تحقیق و بررسی پیوندهای تبلیغاتی رقابتی ، توسعه و پیاده سازی استراتژی های ایجاد پیوند با تیم توسعه اطمینان حاصل کنید بهترین شیوه های SEO به درستی بر روی کد جدید ایجاد شده پیاده سازی می شود ، با تیم های تحریریه و بازاریابی همکاری کنید. برای راهنمایی SEO در ایجاد محتوا و برنامه نویسی محتوا ، پیشنهاداتی برای تغییر در طراحی وب سایت ، محتوا ، پیوند دادن و سایر عوامل برای بهبود موقعیت SEO در کلمات کلیدی مورد هدف قرار می گیرد.

 

پیش نیازهایی که یک مشاور SEO باید داشته باشد شامل تجربه SEO اثبات شده ، SEM تجربه اثبات شده در مدیریت کمپین های PPC در Google ، Yahoo و ing ، درک جامع از بازاریابی عملکردی ، تبدیل و جذب مشتری آنلاین ، تجربه عمیق کار با ابزارهای تجزیه و تحلیل وب ، تجربه کار با ابزارهای مدیریت پیشنهاد مانند معادلات کلیک ، Marin ، Kenshoo ، Search Ignite ، تجربه کار با A /  و آزمایشات چند متغیره ، دانش کار در HTML و CSS ، محدودیت ها و توسعه جاوا اسکریپت ، دانش شاخص های رتبه بندی و الگوریتم های موتور جستجو ، به روز رسانی با آخرین روندها و بهترین شیوه ها در SEO و SEM ، مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در زمینه مرتبط.

منبع : https://www.searchenginejournal.com/8-ways-to-become-a-great-seo-consultant/344055/